"Vi i första klass betalar ingenting för ingenting"

Jag har haft så underbara dagar i Halmstad! -Vill tillbaka!
Fick väldigt dåliga tv vanor medans jag var där nere dock ;) Nu är jag "bara tvungen" att följa massa program på tv också ;)
- I ditt ansikte - med Magnus Betnér va ju ett måste. Älska den karln!
"Första klass är för oss med jobb o pengar"
"Vi i första klass betalar ingenting för ingenting" . haha.
- Ensam mamma söker - Sjukt mysig o underbar serie (:
Och sen va det nån ny serie på 4an som jag började kolla på.
Nästa vecka börjar nån ny serie med Mikael Persbrandt o även där har vi en karl som bara går att älska :)

Ikväll skulle jag Jonas o Nicke kolla på film . Jag gick o la mig o sov efter en timme o en kvart. Bra jobbat marie, verkligen :) haha.

Imorgon blir det bio med mamma o jonas, det ser vi framemot :)


Hejdå!

Saknar er Tessan, skriver mycket för din skull :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0