Back.

Jag lever :) Jag lovar ;)
operationen gick bra, men herreminskapare vad ont jag har haft. Det var inte kul att va i mina kläder i början alltså. sjuukt.
Men nu är jag mycket bättre, klart jag fortfarande har ont, men nu känns det som att det är värk man får räkna med och kan överleva :)
Egentligen har jag inte så mycket kul att skriva då jag mest sitter/ligger hemma o vilar. Har iaf kunnat solat under 2 underbart varma o soliga dagar. Jag älskar´t. :) Tyvärr ville inte vädret samarbeta idag så idag har vi mulet o på gränsen till regn. :(
Tack till min underbara familj o J som ställt upp så mycket under dessa dagar. Finns inga ord för hur tacksam jag är.
NI ÄR BÄST! <3

Bryan Adams är såå bäst, med honom i öronen kan man bara vara glad :)
- Dåligt ljud jag vet.



Kommentarer
Postat av: Tessan

Gud vad jag önskar att jag kunde vara där för dig men snart mycket snart kommer jag och lillan, gubben han får komma efter oss.. :P Älskar dig hjärtat! Puss

2009-04-14 @ 22:47:11
URL: http://familjenolssonjalstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0