Hej (:

Nu sitter jag här. Har precis ätit en apelsin. (C-vitamin) Vräker i mig massa saker som ska va bra mot förkylning. Jag vill verkligen inte bli sjuk nu :( Kanske är jag som känner efter för mycket också, vad vet jag :)
Tiden är iaf framflyttad till 10.30 istället för 7.30. Både på gott och ont enligt mig. Men jag gnäller inte, vill bara få det klart :)

Va o besiktiga renaulten imorse. Jag o Niclas åkte. Jag hade sovit cirka 4 timmar i natt eller nåt =/
Så när jag kom hem sov jag en o en halvtimme, det var skönt :)

Igår va det sista avsnittet av Den rätte för Rosing. O ja, alla som känner mig vet att jag älskar "sånna" program. Så jag har sett alla avsnitten ;D haha.
O ingen kan ju säga att Hugo (19 åringen) som hon valde inte är snygg. Herregud vilken karl ;)



Men men. Får se om jag skriver nåt mer ikväll. Annars ses vi  tidigast fredag, beroende på när jag kommer hem och hur jag mår :)

Ta hand om er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0