Men jag har bara regn hos mig..

Idag har det regnat större delen av dagen. Enligt min åsikt är det inte kul alls! :( Jag som hade hoppats på att få ligga ute i solen o schteka även idag! Men oj vad fel jag hade!
Jag har varit duktig o rensat (läs slängt) massa saker (läs gammalt skit) idag. Känns verkligen skönt att slänga saker. :)
Sen har jag tillbringat stora delar av dagen vid min brors dator. (snälla han o låna ut den till mig)

Jag vill verkligen ha en bärbar dator nu! Måste kolla på det så fort jag blir bättre i fot o knä!

Valborg.. Ja undrar hur det blir. Ska planera allt klart ikväll så får uppdatera imorgon eller nåt :)
Det är ju valborg imorgon! Haha, sjukt vad jag INTE har koll på dagarna nu känner jag!

Nu värker foten o ryggen så jag orkar inte sitta kvar här!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0