Sol o finbesök idag (:

Efter en sån här bra dag så bara måste man ju blogga :)
Förutom lite värk i foten o knät o massa värk i magen så har jag varit så glad idag :)
Fick finbesök av Lina och Hanna, mina underbara <3 Vi satt ute i solen hela dagen. Vi planerade sommaren, hösten och när vi ska skaffa barn. Haha. Okej det där lät fel. Vi sa inte NÄR vi skulle skaffa barn, bara VAD vi skulle göra NÄR vi skaffade barn ;) Vi är inte alltid helt normala ;)
Men va iaf hur mysigf o trevligt som helst iaf :) Har redan planerat in fler dejter framöver och jag längtar redan :)

Ska ju tydligen vara sol i helgen också :) Då ska jag pressa, jahadå. Lovely :D

Nu ska jag va social på msn ett tag o sen hoppa till tvn för att se om det är nåt intressant på den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0