Sooool :D

Jag vill verkligen blogga seriöst. Jag vill verkligen det. Men med den lilla tiden jag spenderar vid datorn nu för tiden så känns det inte som att tiden alltid räcker till. Men ska försöka bli en liten ändring där.
Idag har jag varit glad igen :) Solen har värmt o jag har suttit o pressat ett tag. Jag har verkligen otroligt lätt för att bli brun på magen har jag märkt. Men det tackar jag för såklart ;)

Imorgon ska det också bli bra väder, tack o bock för det :)
Om jag orkar kanske jag ska rulla in till stan med pappsen o möta upp mamma för att hitta på nåt skoj på hennes rast mitt på dagen. Så hoppashoppas verkligen att jag orkar :)

Idag har Johan ringt två gånger, man blir så glad av den karln :)
Lina sa att hon kunde ringa 10 gånger om dagen bara det gjorde att jag blev bättre. Så upp till bevis gumman ;) <3

Shit, datorn hängde sig nyss. Allt utom msn. Liksom hur vanligt är det. Brukar ju ofta vara msn:s fel att datorn hänger sig tycker jag ;D O jag började nästan grina för jag trodde att allt jag hade skrivit skulle vara borta.
Men tacka vet jag Mozilla Firefox som återställer exakt som det var. Så allt fanns kvar. Tack tack :D

Nu ska jag kolla runt lite.
Hörs o Störs .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0