tisdag .

Yes, nu har jag tagit kraft och någon form av ork till mig för att skriva några rader :)
Har fortfarande massa ont om jag inte tar värktabletter och det känns som jag knappt sovit nåt under dom här tre veckorna som snart har gått från operations dagen. Men va fan snart lär det ju bli bättre och då ska jag sova ordentligt på nätterna, det är en sak som är säker :)

Konstigt, när jag satte mig ner för att skriva så kändes det som att jag hade hur mycket som helst att skriva om. Men nu kommer jag verkligen inte på nånting. Sjuukt.

Så jag hoppar till matbordet istället, då jag känner att jag faktiskt börjar bli hungrig.

Avslutar med en sjukt bra o smörig låt. Precis det man behöver ibland :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0