Sola?

Nämen HEJ! :)

Jag är på strålande humör, trots den lilla sömn jag fått (även) i natt. jag kanske börjar vänja mig? :O Hemska tanke ;) haha.
Dagen började med en "promenad" med bror vid klockan halv nio ungefär. Då hade jag varit vaken länge iofs o sovit dåligt lite till o från .
Sen när vi kom in blev det frukost o nu sitter jag här för att jag ska fixa några viktiga saker som bara måste vara klara idag! Sen ska jag ut i det underbara, fantastiska, vackra vädret :) Ska sola lite idag också tänkte jag :)
Blev nästan ingen solning igår tyvärr, så tänkte försöka ta igen det idag :)
....................................
Såg precis att det var molnigt ute! Hmm.. Får se hur det går att sola då :( Suck!
Haha som bror min sa, "lugn, stressa inte, det är fan bara april, du hinner sola" men vadå, har man saknat solen o värmen så har man ;)

I natt hade jag en underbar dröm (: Jag gjorde massa roliga saker med Jasmine. Jag längtar verkligen tills dom flyttar upp o tills jag blir bra i foten o knät! :)

Underbara Jasmine, några dagar gammal typ. :) Så sjukt söt!



Lite skillnad mot nu, då min underbara guddotter är ett år :)



Kommentarer
Postat av: a





Åh gud va söt!



Har en ny TÄVLING på bloggen! Just nu kan man vinna ett najjs smycke från VÅGA/StoreByMe.se

Kika in för att se hur du deltar.




Puss!



http://alexandradr.blogg.se

2009-05-15 @ 19:04:02
URL: http://alexandradr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0