Vackra väder, här för att stanna? Hope so! :)

Hej!
Vilket underbart väder vi har haft idag Uppsala! Man blir verkligen glad i hela kroppen :) (Utom mitt knä som har valt att krångla på tok för mycket idag) Pratade med en av mina sjukgymnaster i sthlm o hon sa att det inte var farligt men inte bra heller. Så jag ska alltså tvingas att sova på rygg hela nätter. (igen) Men men. Det var ju bra humör jag var på.
Det var vädret vi pratade om. Jag har solat idag!
Lina ringde o vi planerade valborg :) Blir en sjukt lugn valborg i år då hon o Hanna jobbar 1 maj och jag har ont.
Men lite grillning ska vi förhoppningsvis orka med! Jag hoppas!

Sitter o pratar med Johan på msn. Han känner alltid på sig när det är nåt som är på tok. Jag blir nästan lite rädd :)

Ikväll blir det grillning o jag längtar :) Men först en "pomenad" med bror i det vackra vädret!

Ta hand om er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0