Dåligt med tid?

Ja ni, det har hänt massor dom senaste veckorna. Jag får alltid försöka hitta luckor för att hinna med allt :)
Känns bra att passa på nu innan nästa vecka när jag börjar plugga iofs :) För efter det lär jag få typ noll med tid till nånting annat :O Tror inte jag riktigt fattat hur tufft det kommer bli. Fick mig en funderare när jag hämtade ut böckerna igår. Dom är inte att leka med kan jag lova. Men jag ska klara det :)

Lunchade med 2 gamla jobbarkompisar igår också. Sjukt vad jag har saknat dom :) Sen va jag upp på gamla jobbet och hälsade på alla underbara människor :) Alla är så gulliga. Saknar er verkligen! Måste försöka hälsa på oftare nu när jag blir bättre. :) (fast då vare det där med tiden igen;)

"Bättre" kanske är synd att säga iofs. Beror på hur man ser det. Jag är bättre än vad jag va för 10 veckor sen, men jag har fortfarande grymt ont :( Är det inte höger foten som krånglar så är det vänster. Jag är så sjukt less! :( Kryckor i 19 veckor är inte kul kan jag lova :( Och längre lär det bli :(
Ska träffa min läkare imorgon iaf och förhoppningsvis få röntga och se hur det ser ut. Spännande! - Sååå: Imorgon bär det av till Sthlm! :)

Det va en liten uppdatering iaf :) Tråkig jag vet, men har varken ork eller lust att blogga.

<3

Kommentarer
Postat av: Tessan

Lycka till i morgon, kommer att gå bra ska du se. Hör av dig när du är klar så att vi får veta hur det gått och hur det ser ut med läkningen o.s.v. Älskar dig gumman och du vet att hit är du alltid välkommen men som sagt tid är svårt att ha över om man pluggar så vi ses när du har tid! Ta hand om dig. Puss puss / Tessan, Jasmine, Linnéa (och Danne hälsar)

2009-08-12 @ 18:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0