fortfarande huvudvärk :(

Nu har jag haft konstant huvudvärk sen igår morse :( Jag orkar verkligen inte. Gick och la mig med älsklingen klockan åtta igår kväll, ÅTTA! Vaknade iofs hundra gånger i natt av att jag inte mådde bra. Men har fortfarande ont i huvudet. Har sovit massor idag också och tagit olika värktabletter, men inget hjälper :(
Tenta på fredag, hur ska det gå? Ja, jag får hoppas att jag lyckats få in rätt saker, att jag faktiskt lyckats lära mig det som det frågas om. Men sånt kan man ju aldrig veta.

Nu önskar jag mest av allt att älsklingen min va hemma så vi kunde ligga tillsammans under täcket och bara vara :)

Imorgon ska jag till vårdcentralen också.. Och på torsdag ska jag träffa Lasse, min operations läkare i sthlm.. Hur ska jag orka.. :(


Nu ska jag dricka kaffe och fortsätta sova..

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0