huvudvärk, dålig dag.

Den här dagen började verkligen inte bra. Kom hem från älsklingen tidigt imorse, tänkte bara vila en timme. Vaknar med världens huvudvärk :( Tar Ipren som alltid brukar hjälpa o lägger mig o vilar lite till. Det gick inte över, gick upp ock försökte äta nåt, fick i mig två mackor men sen va jag tvungen att gå o lägga mig igen :(
Vaknade vid elva o hade fortfarande lite ont i huvudet :(
Det blev lite bättre med mat sen iaf :) Har dock kollat tempen som visar att jag har feber, mindre kul när man vet att det är sjukt mycket att plugga hela veckan o tenta på fredag!

Nej nu är det färdig gnällt.
Längtar så sjukt mycket tills älsklingen kommer hem :) Då ska han få skämma bort mig så som bara han kan ;)
Jag tycker såå mycket om dig <3


Nu ska jag ta tag i pluggandet  igen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0