Plugg, tenta, fötter, värk, Lina, saknad..

Ja vad ska man säga.. Här sitter man, plugg upp över öronen - Tenta på fredag! Är jag sugen på att plugga då? Nej inte ett dugg.. Jag vet inte, men allt känns lite huller om buller i llivet just nu. Man har ingen direkt fast punkt att vara på. Man är nånstans mittimellan hela tiden.

Sen finns det två saker som inte gör att man mår bättre.. Fötterna för det första. Dom blir inte bättre, snarare sämre. Jag vet inte vad jag ska göra längre. Gråter mer än jag nånsin gjort förut. Inte för att det gör ont utan för att jag vet att operationen va det sista dom kunde göra.. Men jag hoppas såklart fortfarande.. Har ju "bara" gått 8 månader sen jag opererade mig såå..

Det andra är att Lina, min underbara Lina ska flytta ifrån mig. Jag är så sjukt glad för hennes skull såklart :) Det är ju världens chans som du ska ta :) Kommer bara bli så sjukt tomt utan dig här i sverige :( Ingen som ringer på dagarna o säger på sitt alldeles egna sätt "Marie, jag måste verkligen bara berätta... "Marie, vet du.." Ingen Lina som ringer o pratar om allting o ingenting..
Hanna o Kattis är också utanför Sverige när detta sker.. Alla bara drar :(

Nej nu ska jag ta tag i pluggandet, en lördag. Kul! Men har ju inget vettigare för mig för tillfället sååå..


Hejdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0