stressad .

Jag tror aldrig jag varit så stressad i hela mitt liv. Jag vill inte ha den här tentan! Det är så sjukt mycket, fattar inte hur man ska hinna lära sig allt :( usch!
Men det är bara att kämpa på och göra sitt bästa I guess..

Älsklingen som har jouren den här veckan har varit tvungen att åka på jobb (idag igen) och ingen är ledsnare än jag. Vi skulle ju ha kram pauser i mitt pluggande idag ju ;)

Jag la mig iaf i sängen för att plugga, har nu insett att det inte är någon bra idé då jag somnade ganska snabbt. Jag hade tur att älsklingen ringde efter typ en timme :P Annars hade jag nog kunnat sova hela dagen och blivit ännu mer stressad.

Nej nu ska jag göra mig massa kaffe och sen ta tag i pluggandet, sittande denna gång ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0