21 Februari 2009

C: Marie är du sur?
M, med ett leende på läpparna: Nej
C: Lite butter kanske ? jag är förvånad, har aldrig sett dig nåt annat än glad.
Konstigt du, konstigt. haha ;D

I måndags va jag o tränade, gick riktigt bra för att vara måndag morgon faktiskt :) Sen på kvällen va det Wet vest träning o den va lika kul som vanligt :)
I tisdags köpte jag nya skor till mina älskade fötter. Ett par riktigt SKÖNA skor faktiskt :)
I onsdags hade jag lunch dejt med Lina vilket resulterade i en lunch med johan, petter o falle också . Kul kul :) Några timmar senare träffade jag min underbara Hanna :) Sen hemgång.
i torsdags va jag o tränade igen. Gick bra då också :)
I fredags hade jag möte med min handläggare på AF. Åh, vilken trevlig människa :)
Ikväll blir det melodifestival mys :)
Har sökt massa jobb denna vecka också o hoppas på positivt resultat :D

Nu ska jag iväg snart . Ha en trevlig lördag allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0