26 Februari

När jag ringde Hanna igår fick jag en chock. Då var hjärtat på väg till arlanda (!) Herrgud. Hon åkte till Brasilien igår. inte idag som jag trodde. Har även räknat ut att vi inte kommer ses på cirka 4 o en halv vecka . Hemska tanke. Det har nog inte skett sen första dagen vi träffades skulle jag tro. Hoppas ni får super kul iaf :) Njuuut massor . Det är ni värda :)

Imorse va jag o tränade, det gick bra :) Sen åkte jag till familjen en sväng o umgicks. Nu lagar jag mat :) Ska göra crepes. Som både jag o J tycker är så sjukt gott :)

Imorgon är det helg igen. Galet vad tiden går fort. Men jag gnäller inte (:

Ska kirra med maten nu . Men vi hörs säkert snart igen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0