12 Januari 2009

GRATTIS JASMINE MIN UNDERBARA GUDDOTTER/SYSTERDOTTER! :D
1 År idag . Kan inte tro att det är sant. Ett år sen världens finaste bebis kom till världen :)
Och jag är Så stolt. Älskar dig jättejätte mycket!
Synd att du bor så långt bort :( Men har iaf bokat biljetter nu så jag kommer ner den 16 mars . O jag längtar! :D


Annars då . I fredags var vi ute o åt några stycken o sen tyckte alla att vi skulle fortsätta hemma o dricka vin . Okejdå. Jag ringer Lina o säger att våran mys filmkväll har blivit ändrad . Hon bangade ju såklart inte ;)
Vi hade jätte kul o det blev en sen natt .

Lördag. Jag var sjukt seg o trött hela dagen. Lina kom hit vid 4 ungefär. Vi fixar o äter mat . Dricker vin o annan alkohol . Vi blir försenade in till stan så vi tog oss aldrig till Jessica som planerat. Mötte upp brudarna på Terassen iaf. Mycket trevligt. Innan det var vi en sväng förbi Jesper också. 4 grabbar o Vi.
Sen skulle vi vidare till Platina. Träffade Bettan, Tessan o Emma i kön. Men kön va äckligt lång så vi skulle gå o äta istället . Men sen på nåt konstigt sätt så åt vi inte ändå :P haha.
Kvällen var iaf mycket kul . :)

Nu ska jag städa . Viktigt besök snart . - Wish me good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0