18 januari 2009

Jag är trött. Av att sitta framför, datorn blir jag seg. Haha.
Ska in med min älsko till stan . Vi skulle åka halv elva sa vi (jag). Han sover fortfarande o jag sitter här . Lycka till att vi kommer iväg halv elva ;)
Undrar om det är kallt idag =/ Orkar inte med mer kyla nu . Nu får det vara nog förihelvete .

Det har varit en sjukt lugn helg o det kändes som det behövdes efter mitt 13 timmars pass i torsdags o sen upp tidigt o jobba 9 timmar på fredagen. Man börjar ju bli till åren nu ju ;)
Appropå att bli till åren . Snart (i mars o april) fyller Chrille 25, jag 21, Lina 21 o Jonas 25 . Får se om det blir nå partaj då . Hoppas (:

Nej nu ska jag göra mit iordning . Vill köpa nå nya kläder idag. Känns som det behövs, även fast ingen annan tycker det ;)


- 2 månader minus 2 dagar kvar tills vi kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0