19 Januari 2009

Som alla vet så har jag varit ett stort fan av Kevin Borg enda sen första gången jag såg honom i Idol. Vilken kille asså :)
O så när vinnarlåten spelades . Vilken besvikelse . Nej inte en till tragisk ballad tänkte jag .
Men nu har jag helt ändrat uppfattning om den låten . Den är sjukt bra. Man bara njuter o myser när man hör den :)
Är det på grund av att Kevin är så sjukt bra eller att låten är så sjukt fin? Jag tror det är nån form av kombination :)
Längtar verkligen tills den karln kommer ut med sitt album (:
Kevin Borg - With every bit of me - Lyssna o njut (:

 http://se.youtube.com/watch?v=mospPjgph2I
Kolla karln i den här videon . Herre gud va bra han är :D
Oohwee, Marie
Shake it, shake it for me .

Snart åker vi . Ska bli så kul . Jag hoppas verkligen det är bra för mina fötter :D

Hejdå igen .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0