21 Januari 2009

Jag o Johan har bildat klubb. Ja det har vi . O jag ska på möte med Hannah den 6 februari . Jadå .

Det är sol ute o jag längtar till den 16 mars .
Tessan ringde . Jasmine gick idag. Massa steg o långt också :D Jag är världens stoltaste gudmor. Ska ringa tillbaka snart som jag sa att jag skulle göra ;) Blev bara så sugen att skriva av mig lite först (:
Egentligen vet jag inte vad jag ska skriva . Så jag skiter i det här .

Måste tagga till nu. Ska ta en dusch, vika tvätt o fixa disken . Kanske göra en kladdkaka? Vet en som skulle bli glad då ;)


Vaknade idag med  världens sötaste lapp på nattduksbordet . Då blir man glad, det behövs  (: <3


I drömmen var du den finaste jag sett . . .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0