22 Januari 2009

Nu sitter jag här igen. Framför datorn. Marie din lata jävel ;D
Men jag SKA vara duktig. Jag ska bädda rent i sängen o sen ska jag vika tvätt . (Nej jag vek inte tvätt igår!!) Men jag diskade o gjorde en kladdkaka iaf. Alltid nåt ;)
Sen ska jag kirra lunch. Får se vad det blir för smarrigt. (:

Jag drömmer massa drömmar varje natt nu för tiden! :( I natt va det ingen kul dröm heller . Har drömt säkert 5 mardrömmar på 3 nätter :(

Hanna smsade imorse o vi skulle planera våran lördag :) Får se om det blir shopping med lunch eller middag på kvällen (: Jag är på!

Saknar dig Lina. Vi ska ju ses på måndag iaf. :D Och ska kolla på vårt älskade program . Bondesökerfru bröllopet! haha. Guld ju!

Nej nu ska jag vara bra, fy fan va bra jag ska vara ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0