26 Januari 2009

Jag har varit vaken i mer än en timme. Faktiskt ;) Haha. Har ringt o lämnat mitt telefonnummer på ortopedmottagningen. Måste få tag på min läkare på nåt sätt (: Får se om han har tid att ringa mig idag, hoppas det :)
Dom skulle iaf ringa upp 9.15 så jag ska sitta o vänta på det o sen ska jag nog lägga mig i sängen o vila lite så jag orkar med dagen/kvällen.
Ikväll ska jag o mamma på våran träning igen :D har faktiskt längtat (: Sen efter glider vi förbi Lina, plockar upp henne o åker hem för att se vårat program. Bonde söker fru. Bara bröllopet kvar för den här säsongen. Men inte kan vi missa att se det ihop eller? nehejdå. :D

Min söta Lina skulle egentligen kommit hit igår men så blev vi bjudna på middag . O allt drog ut mer på tiden än vad jag kunde tro. Trevligt var det iaf :) Men synd att jag inte hann träffa hjärtat mitt då det var ett tag sen :( Men ikväll :)

Annars har helgen varit hyfsat lugn :) Lagom med alkohol på fredagen. Stan med Hanna på dagen på lördagen o sen film på kvällen med Jonas, Nicke o Frida. O igår stan med Jonas, mamma, Nicke o Frida :) ja jag klagar då inte iaf :D

Pååterseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0