27 Januari 2009

-"Jag sätter upp här att hon ska ringa dig imorgon bitti"
Yeah right . Jag har varit vaken sen halv åtta men hon har INTE ringt . Jag blir galen. Höll på att somna i soffan flera gånger.. :(
En kort sammanfattning från samtalen igår va iaf att jag skulle få vänta minst 5 veckor på att min läkare skulle ringa upp.. FEM VECKOR! Vart är vi på väg? Min husläkare kunde inte hjälpa mig eftersom vi inte setts på länge (!) (?) Så nu väntar jag på att nästa person ska ringa. (Som hon som sagt skulle göra på morgonen) Men jag ä inte bitter (: haha.

Igår va det sjukt kul på träningen :) Jag älskar det . Sen efter åkte vi o hämtade upp Lina . Vidare hem till mina föräldrar o kollade Bonde söker fru bröllopet. Herrgud vad fint det var. Trodde verkligen inte det skulle vara så rörande som det var. :'D MEn han är bra skum den där Magnus, men ändå söt på nåt sätt . O så fick vi ju några korta skymtar av våran älskade Wille :) Det tackar vi för ;)
Sen skulle vi hem o då mötte vi Chrille i trappen . Så vi satt o pratade med honom i en o en halvtimme i hallen . Alltid lika kul att prata med den karln :D Kom bland annat fram till att jag känner massa folk på hans jobb. Jag blev förvånad själv hur många det var ;) Vi bestämde även att jag ska få vara med honom som praktikant i en vecka . Jag bangar inte :D haha.
M: Men har ni inga tjejer på ert jobb?
C: Nej , det var en som skulle börja men det blev aldrig så. Så nej det är bara killar där .
M: Det där är helt klart ett jobb för mig.

Vadå? Jag tycker om att umgås med grabbar, det vet ju alla :)


Den här låten sjöng Emma för Magnus på bröllopet igår. Då va det svårt att hålla tillbaka tårarna. Det kan jag lova!
Lyssna på texten o njut (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0