igår .

Ska skriva om gårdagen . Eller ska jag verkligen det? Jag o Lina va så sjukt taggade för den kvällen . Vi skulle dansa som ... Ja just det vi skulle dansa häcken av oss . Blev det så då? Nej både min fot OCH min mage krånglade. Kul? Nehejdå . O Lina som dessutom skulle bjuda på inte bara en utan TVÅ Tequila om jag föjde med ut .
Blev middag med Jonas o hans familj istället. Trevligt det också iofs .
Sen träffade vi på Chrille som bjöd in sig själv på film . Så jag bjöd in Nicke o Frida också . Det var mys . O min mage o fot var väldigt tacksamma att dom slapp en galen kväll på krogen . Vi såg iaf  "Vänner för Livet" Med Adam Sandler . Sjukt bra film . Hade det inte varit folk här igår så hade jag gråtit floder i vissa scener . Men så är ju jag ganska känslosam också ;) Elleeer? ;D haha .
Har lånat tre filmer till av Chrille (: Han är snäll han, jahadå (:

Nu ska jag kirra lite innan jag ska hem till familjen o störa Bror o hans flickvän ;D Jag är på!

Hejdåå



Kommentarer
Postat av: Storasyster (Tessan)

När kommer du å stör mig då? Imorrn..? :D Älskar dig gumman, du måste vara rädd om dig å din fot, tänker på dig... Puss å Kram

2009-01-04 @ 12:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0