Jag ska!

Jag sitter o gråter . Har läst två bloggar nyss . Dom berörde mig mycket . Eller är jag extra känslig just nu? Jag vet inte. Fint skrivet var det iaf (:

Jag är hemma . Trots arbetsdag :( Foten krånglar . Jag blir så less .
Men jag är sjukt taggad . Ska verkligen satsa på sjukgymnastiken! Längtar tills den 19 januari när vi ska gå igenom mitt alldeles personliga schema . Fötterna nu ska ni samarbeta med mig o bli BRA ! :D
Gruppträning sen 2 gånger i veckan i 6-8 veckor. Sen vidare för att fortsätta på Friskis & Svettis . Med regelbunden dejt med Lillemor (sjukgymnasten). Jag är på! :D

Annars hade jag mina underbara tjejer Lina o Hanna här igår . Åhh va mysigt det va . Vi såg Mamma Mia! Vilken underbar film (: Kanske inte världens bäästa egentligen men såå mysig ändå :)
Ska träffa Lina torsdag, fredag o lördag också . Vi har ju varit ifrån varandra mellan den 21 december o 6 januari . Galet länge o det Måste vi ta igen! Saknar min snutt ju!

Nej nu ska jag gympa med min fot . Med mitt fina gummiband som jag fått av Lillemor (:

Jag har verkligen bestämt mig för att det är nog nu, Jag SKA bli bra! :D

Ps. Jag färgade håret igår också (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0