Sammanfattning.

Januari:

  • BLIVIT MOSTER :D
  • Börjat plugga juridik 21 jan – Slutat plugga juridik 27 jan
  • Varit utan Hanna i 3 veckor när hon var i Thailand.
  • Insett att jag inte tyckte om personer som jag trodde osv .
  • Lärde känna Johan genom att jag väckte honom på nattbussen hem från krogen.
  • Tappat mobilen så den flög i bitar på fyllan .
  • Nästan svimmat

 

 

Februari:

  • Spelade Guitar Hero för första gången i mitt liv .
  • Tränat massor på Friskis o svettis.
  • Bowlat .
  • Skiljts från mina sjukt snygga skor .

 

 

Mars:

  • Fyllt 20, alltså varit på systemet .
  • Tränat på Friskis o Svettis .
  • Melodifestivalnördat .
  • Träffade Jasmine för första gången . :D

 

 

April:

  • Påställning av caben.
  • Lina o Maddes 20 års fest .
  • Valborg i Halmstad.

 

 

Maj:

  • Inget skrivet i bloggen då så jag minns inget .

 

 

Juni:

  • Bror tog studenten
  • Jasmine döptes.
  • Tessan o Jasmine va hos oss länge :)
  • Favorit bror fyllde 19 :D
  • Haft semester

 

 

Juli:

  • TURKIET med Hanna, Kattis o Hannah :)

 

 

Augusti:

  • Inget skrivet i bloggen då så jag minns inget .

 

 

September:

  • Varit i Halmstad .
  • Fått tillbaka vänskapen med min bästa vän .

 

 

Oktober:

  • Varit i halmstad
  • Sjukskrivning i 2 veckor
  • Köpte ny mobil
  • Fick världens bästa överraskning
  • Firade syster i Halmstad

 

 

November:

  • Varit i sthlm med foten
  • Jobbat äckligt mycket

 

 

December:

  • Haft Tessan, Jasmine o Danne här i Uppsala
  • Firat en underbar Jul
  • Firat Nyår

 

 

Har tagit dessa korta sammanfattningar från min egen blogg då jag har sjukt dåligt minne (: Vet att jag gjort massor med oförglömliga saker som jag inte ens orkar nämna .

För förutom allt detta har det varit mycket festande, ibland nästan för mycket.

Massor med skratt, även lite gråt osv osv osv . 

2008 var i det stora hela ett bra år. Hoppas 2009 också blir det :)

(Kanske uppdaterar med mer saker om jag kommer på nåt viktigt annars får detta räcka :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0