<3

Jag är så sjukt nere så det finns inte :( Är inte för att jag själv mår dåligt egentligen utan för att en person som står mig väldigt väldigt nära har det jobbigt :( Man känner sig så maktlös, finns så mycket man vill säga, finns så myvcket man vill göra. Vill inte att det ska vara så här. Livet är så orättvist. Så sjukt jävla orättvist. :'(
Vad som än händer så finns jag här för dig <3 Du är bland det bästa jag har <3
Hade en period förut då jag stängde av ljudet och ibland till o med stängde av mobilen helt på nätterna. Den tiden är förbi, jag har mobilen på med högsta ljud 24 timmar om dygnet, får panik om jag inte har mottagning eller liknande. Du ska alltid kunna få tag på mig, så är det bara. <3 Tveka aldrig att höra av dig, lova mig det!
- Johan om du bara visste vad du betyder för mig <3


Kommentarer
Postat av: Johan

Tack marie. Tack för allt du har gjort för mig, och vad du kommer göra.



Tack. <3

2009-07-28 @ 00:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0