Du betyder.

Johan, det finns så mycket jag vill säga, det finns så mycket jag vill göra.
Jag vet att du vet att jag finns här dygnet runt. Att du kan ringa mig när som helst att jag kommer när du vill. Ändå känner jag mig otillräcklig, önskar det fanns så mycket mer jag kunde göra.
Det går inte ens att förstå hur dåligt du mår. Och när du mår dåligt mår jag dåligt. Det gör så fruktansvärt ont i mig att se dig ledsen.

Trodde aldrig att nån skulle betyda så här mycket för mig igen. Jag hade lovat mig själv att ingen skulle göra det. Men du är bland den bästa jag nånsin träffat. Jag beundrar dig verkligen. <3
Lyckligt lottad, ja det är jag verkligen. Jag har ju fått lära känna dig. Tack Johan, tack för allt.
Jag går genom eld och vatten för dig! Jag lämnar dig aldrig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0