En tankeställare.

Jag kan inte sova. Jag har inte sovit som man ska på flera veckor. Just nu mår jag sämre än på väldigt länge.
Alla säger åt mig att inte glömma bort mig själv. Jag har aldrig gjort det, för det viktiga för mig o det som fick mig att må bra va att få bry mig om dig. Därför kändes det där lite jobbigt. Men jag klarar mig såklart :)
Samtidigt vill jag bara gråta, jag orkar inte mer. Känner mig så ensam. Så sjukt ensam.
Chrille o Jonas, tack för att ni stöttat mig. Utan er hade jag inte orkat på samma sätt!

Jag ska ta mig i kragen på riktigt nu! :)

Längtar efter mina tjejer <3

Kommentarer
Postat av: Jonas

Tycker de är sjukt bra om du kunde tänka lite på dej själv Marie! Och tack! Men vi måste ge en sån underbar människa som dej lite omtanke och stöd tillbaka också! :) Vi finns alltid här för dej <3

2009-07-28 @ 02:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0