Uppdatering!? :O

Nu har jag verkligen varit värdelös på att uppdatera. Har hänt massor den senaste tiden. Vissa saker vill jag inte ens nämna :(
En rolig sak är att jag kommit in på en KY-utbildning i Falun. 113 sökande (med personligt brev), 45 fick komma på intervju, 30 av dessa blev uttagna. En av dom va JAG :D Ja, jag är sjukt glad verkligen :)
Så 19 augusti bär det av mot Falun :) Nervöst, men ska bli sjukt kul verkligen :)

Utöver det så är jag rätt deppig just nu.
När man tror att saker o ting ska lösa sig så visar det sig bli precis tvärtom. Jag blir så ledsen.
Men jag är stark, jag klarar mig :)

Hoppas på en bra helg. Ska ju få träffa flera av mina favoriter :)


Vet du på en skala hur bra du är? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0