Smärta, värk, ont.

Ja nu är jag inne på att försöka få ner ett inlägg till. Får ser hur det går :)
Va in o tränade hos sjukgymnasten imorse. Det gick inte alls bra. Fy satan va knät gjorde ont :( Va tvungen att tejpa upp knäskålen så den inte skulle trycka ner på ett ställe som har blivit irriterat på grund av att jag gått fel under dom här veckorna för att det gör så ont :( Vet att detta inte är så intressant, men jag måste ju få gnälla nånstans ;)
För att fortsätta med lite gnällande så har jag fått nån konstig smärta i foten nu också :O :( Har tagit starka värktabletter nu iaf o hoppas på att det ska bli bättre :) Snälla, jag orkar inte ha ont mer :(

Tog en sväng med mamma till Syster efter träningen också :) Har haft abstinens efter mina tjejer ju!
Tänk att jag är så lyckligt lottad så jag får vara moster åt två helt underbara tjejer.
Jasmine och Linnea ni är mosters favoriter <3

Skulle egentligen träffat Hanna idag men jag orkar verkligen inte. Smärtan är outhärdlig för att ens orka ta sig nånstans. Hoppas dock att vi kan ses snart. 

Grattis på 21 års dagen snällaste Jocke :)


Är jag jätte dum nu? :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0