Final! :)

Har precis kommit hem. Tänkte att jag skulle ta mig tid att försöka skriva ner en lite bättre sammanfattning av dagen o kvällen igår :)
Kom ner på stan vid tre då jag mötte upp Hanna o Hannah . Och Hanna va  took brun o man kände sig som ett spöke eller nåt. Men det visste jag ju iofs när jag begav mig ner på stan, så det var smällar man fick ta ;) Hon hade haft det bra som det lät iaf. Fast de hade tydligen dålig klädsmak där. O killarna var inte snygga . Haha, där ser man . Dom hade tydligen varit på fotboll också . Hannah frågar om hon såg Ronaldo. "Nej vi såg ett B lag" sa Hanna då och vi skrattade gott :)
Glad att hon är hemma igen iaf, mitt hjärta <3
Sen tog jag iaf sex bussen hem o åt en super mysig middag med tacos. Tack så mycket <3
Och som jag nämnde som hastigast igår så fick vi ju finbesök sen  på kvällen :) Lina, Tony och den otroliga grannen Christoffer :) Han fick presenter av oss. Och han verkade glad och nöjd :)
Det blev som sagt spel sen, Brainstorm. Mitt lag vann. Blondin med hjärna, thats me ;)

Idag åkte jag, Jonas och Nicke in till stan. Lämnade av underbaraste mamma på jobbet för att sedan hämta upp farmor för lite shopping på gränby. Hon köpte födelsedagspresenter till mig. Snällaste, bästaste farmor <3 Även fast jag egentligen inte ville/vill ha något.
Sen åkte vi hem till farmor o farfar och fikade. Dom har verkligen alltid så sjukt gott kaffe där :)

Nu är vi hemma igen. Men ska snart iväg igen. Ska på middag :) Sen hem igen för att se Melodifestivalen. Final ikväll, o som jag har längtat. Antagligen ingen som missat att jag har det ;) Vore mycket konstigt i så fall ;)
Jag hoppas såklart på Caroline. Ska rösta 4 eller 5 gånger. Hon är värd det. Hon är underbar :)

Oj, det blev ett ganska långt inlägg. Ingen kommer orka läsa, men jag skiter i vilket ;) haha.

På återseende efter MF med en antingen nöjd eller mindre nöjd Marie :)

Mobilbild på mina älsklingar. Jasmine och Fluffie <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0