Hanna :)

Jag gick upp halv sex imorse. Efter en dusch, frukost o lite fixande så kände jag mig otroligt pigg :) Så jag ställde mig o vek handdukar kvart i sju på morgonen. Vissa undrade om jag fått en knäpp ;)
Sen vidare in till stan för handling. Allt gick jätte bra och vi var hos farmor o farfar för kaffe med fikabröd klockan nio. Nio! Och vi hade hunnit med massor :)
Sen hem till familjen. Satte mig vid datorn för att få iväg några viktiga mail. Sen piper telefonen, vilket iofs inte är nån ovanlighet ;) Gissa om jag blev glad när jag såg att smset var från Hanna :) Hon kom hem från Brasilien inatt o nu undrade hon om jag ville träffa henne och Hannah på stan. Tror ni man kan tacka nej till ett sånt erbjudande? :)
Så jag drog mig hemåt. Nu ska jag äta nåt fixa lite o sen in till stan för en underbar dejt med 2 bedårande damer :) Jag gillart!

Ikväll ser det ut som det blir en spelkväll trots allt :) Men får se.

På återseende :)

3 dagar kvar. Mosters busfrö <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0