Huvudvärk, blommor, bak och bråkväder.

Hej hopp!
Idag vaknade jag med huvudvärk och har sen haft det hela dagen :( Jonas tror att det beror på att jag är stressad. Kan ligga nåt i det iofs. Något mer jag vaknade av var att mamma kom o plingade på dörren. Någon, som ej skrivet sitt namn, hade lagt en bukett blommor i deras brevlåda till mig. Jag fattade ingenting men blev glad såklart :) Funderade fram o tillbaka vem det kunde vara ifrån. Fick sen ett sms om vem som va den skyldige :P
Jag har iaf, trots huvudvärken bakat hallongrottor. Så lite påökat till morgonkvällens fika :) Ikväll ska vi baka kokosrutor också :)
Idag har vädret verkligen bråkat med oss :( Snöstorm, sol, snöstorm. Trodde, precis som så många andra att våren nu äntligen var på väg! Men icke sa nicke. Usch!
Jätte rolig träning igår. Va helt slut efteråt. Marie-Louise min supergulliga tränare in för alla: "vI har en som fyller 21 ikväll" Allas blickar o applåder mot mig . Men jag gnäller inte ;D haha

I år var det nog rekord på grattis sms, inlägg, samtal osv.
Fick ett grattis sms av min älskade systerdotter. (skrivet av hennes mamma såklart;) men jag grät av det smset. :´D Söta, underbara unge! <3

Nu ska jag dricka upp kaffet och sen ta reda på disken i köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0