Lovely day :)

Vet ni! Jag är i Halmstad! Och vet ni! Jag har det såå underbart bra här. Vill inte åka hem. Kommer längta ihjäl mig tills den dagen dom ska flytta till oss i Uppsala :) En ny nedräkning på gång alltså ;)
Jasmine är världens sötaste tjej. Hon springer runt o vi leker massor varje dag.
En sak till! Våren är här :D O ingen är gladare än jag! Man kan gå ut utan att frysa, det är lycka det :) Idag fick jag superduper mysig sommarkänsla i hela kroppen när vi gick utanför dörren, Jag gillart!

Igår hade vi en heldag på stan jag, mamma o jasmine :) Shoppade barnkläder och mös med frukt i solen :) Det är bland annat sånna dagar som jag längtar efter. Dom kommer sen när dom har flyttat till oss :)
Tessan va hos mvc o bebisen i magen mådde finfint :)

Nu ska jag vara social :)

See yaa when I´m back in tha Uppsala ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0