Min födelsedag

Ja som överskriften lyder så är det min födelsedag idag. Min 21:a födelsedag. Herregud, känns som nyss man va 8 år o gick i tvåan. Minns känslan som igår. Jag o Emma kände oss stora o skulle absolut ha pojkvänner. Man frågade chans o sen var man tillsammans. Det var verkligen enkelt på den tiden. Nu kan man verkligen börja säga uttryck som "den gamla goda tiden" och "det var bättre förr" som dom äldre. Haha. jag är gammal. ;D

Känns knappt som jag fyller år. Tex första födelsedagen som jag inte fått sång o frukost på sängen av min underbara familj. (svårt för dom då vi inte bor under samma tak längre;) Jag har inte heller fått några presenter, inte för att jag vill ha några men (A) ;) Ska iaf ha folk här på onsdag på fika. Får se om man kanske får en liten blomma eller två då ;) haha.

jag va in o träna imorse iaf :) Skönt att vara tillbaka. Sen klev min kära Lina på bussen i vänge o följde med mig hem o förgyllde dagen för ett tag :) Min underbara Lina som jag älskar så otroligt mycket :)

Ikväll ska jag in o träna igen.. Tror jag iaf. Haha, vissa av er vet varför jag tvekar ;)

Tack för alla Grattis sms, Grattis samtal, Grattis inlägg på facebook och Grattis hälsningar på msn :)

Nu ska jag lägga mina nybakade kakor i en burk :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0