Solat (:

Det blev inget inlägg igår. Och tur var nog det :) Haha. Jag var galen. Caroline kom tvåa! 11 poäng ifrån Malena som vann. Det "värsta" va också att jag trodde 120 poäng var dom sista poängen som skulle delas ut. Caroline fick ju dom och gick upp i ledning. Jag blev jättejätte glad och trodde att hon hade vunnit. Kollade på tvn och såg att ingen var glad. Jag tänkte men herregud, vad är det för människor. Men sen visade det sig ju att det var 144 poäng kvar att dela ut. Malena fick dom och hon vann. Jag va sur igår. Idag är jag gladare ;)

Idag har jag ätit tacopaj, solat (med vinterjacka o byxor o skor, men ändå, sjukt skönt) och tränat. Snart ska jag ta en promenad med Niclas. jag gillart . Sen in till stan en snabbis o köpa lite inför imorgon o så hämta mamma på samma gång på jobbet :)

Imorgon åker vi! :D Jag är såå lycklig. Äntligen får jag träffa er igen :)

Massa sol, snart, snart kommer min cab hem (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0