Träning osv.

Idag är det måndag. På torsdag gäller det :) Jag ser framemot det, faktiskt. Även fast jag är galet nervös så ska det bli så skönt att göra det på nåt sätt :) Konstig känsla som är mycket svår att förklara.
Idag var jag o tränade. Folk kände knappt igen mig, men sa att det var snyggt ;) Kändes tråkigt att det var sista gången där. Eller iaf på ett bra tag. Kommer ju såklart tillbaka o då blir jag nog där länge skulle jag tro .
men men .

Ikväll blir det sista wetvest träningen för den här terminen för min del. Längtar redan till nästa termin :)

Har verkligen ingenting att skriva känns det som, så jag ger upp nu.

En av Jasmines favoritlåtar :) Så nu är det en av mina också ;)


Kommentarer
Postat av: Tessan

Hehe du hittade en lite snabbare version än den vi har, men Jasmine älskar den ja!! Hon vart glad när jag satte på den.. :) Älskar dig gumman, Puss puss

2009-03-30 @ 13:49:00
URL: http://familjenolssonjalstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0