Skriver av mig.

Jag fick ett så otroligt sug att skriva av mig. Jag vet dock inte om vad :)
Är mycket som hänt den senaste tiden. Vet inte om jag vill skriva ner det. Inte just nu iaf. Återkommer kanske med det sen när det är mer aktuellt och när det är hundra att det blir av osv.
Idag var jag in till stan på morgonen och tränade. Känner mig otroligt duktig och jag blir glad av människorna som är där :) Dom är snälla o vi bryr oss om varandra, jag gillart.
Imorgon ska jag in till stan tidigt på morgonen för att hjälpa min farmor och farfar att handla. Jag tycker så mycket om dom. Synd att man inte ses lika ofta som när man var liten. Då vi sågs i stort sett varje dag.
Jag hoppas, hoppas, hoppas även att jag får träffa Lina imorgon! Jag vill, jag vill , jag vill. Snälla säg att du hinner hjärtat! Annars kommer vi inte ses på mer än 2 veckor. :(
Får se hur det blir, men jag hoppas som sagt :)

Ikväll blir det en lugn kväll. Såg att det var lite tv program jag vill se. :)

Grattis Christoffer, vår toppen granne på 25 års dagen :)

Avslutar med några bilder på min diamant, Jasmine <3
Moster Älskar dig! <3

Älskade Jasmine :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0