inga kommentarer.

Ska försöka få ner några rader innan jag ska ta tag i allt som måste göras. (Och det är verkligen massor så jag får försöka skriva med rekord fart:)

Har precis kommit hem från stan. Har bokat tid hos frisör. På onsdag ska dom proffsfärga mitt hår :) tack o lov säger jag bara, sen behöver vi inte prata mer om saken. :(
Hade även en super trevlig lunch dejt med mina gamla jobbarkompisar :) Åh, vad jag har saknat dom! Va verkligen hur kul som helst att se dom igen :) Hoppas det blir snart igen :)
Dom bjöd mig för att jag fyllt år :) Så söta så :)

Igår va jag på stan med Hanna :) Kändes som det var jätte länge sen vi träffades! Men igår blev det av iaf :) Blev lite shopping :) Bland annat en väska o en tröja :) Va jätte länge sen jag shoppade så det var kul :)

Måste ju berätta lite om i onsdags också :) Släkten plus Lina va här då :) Fick massa kläder, en klocka, grogg-glas, presentkort, bidrag till bärbar dator, blommor, våffeljärn osv osv. Fick en sjukt snygg p-corn skål av Lina. Den kommer användas flitigt av oss ;)
Tack alla för att ni kom o förgyllde min kväll :) <3

Nu ska jag försöka fixa med allt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0