Glad!

Vilken underbar dag! :)
Och då menar jag inte vädret (som är allt annat än bra idag) och jag menar verkligen inte att jag är pigg eller smärtfri (för det är jag verkligen inte). Men det som får mig att må så bra är min underbara gud dotter Jasmine! Idag satt hon i mitt knä och rätt va det var så satt hon o kramades o mös med mig :) Sen skulle jag ge henne välling. (vi fuskade lite för att hon skulle somna nu på eftermiddagen;) Då satte jag mig med henne i soffan och gav henne vällingen och hon var verkligen världens sötaste o gosigaste unge :) Jag skulle kunna skriva hur långa inlägg som helst om hur underbar Jasmine är men jag låter er förstå det genom mitt glada humör :)

Annars idag blir det jätte lugnt. Har läst igenom lite bloggar o deppat över att Lina jobbar så mycket att jag inte hinner träffa henne nåt den här veckan :( Min lilla arbetsnarkoman. Men jag förstår henne dock. Det är nåt speciellt med att jobba och tjäna pengar :)

Igår satt familjen samlade framför tvn och tittade på Ballar av stål. Vilket galet program alltså. En jobbig djävul är bara föör jobbig alltså. Men kunde ändå inte låta bli att skratta så tårarna rann åt karln! Martin Sonneby o Bitterfittan är också klockrena favoriter! :D

Måste ju berätta lite smått om när tjejerna va hos mig i lördags :) Det började med att Hanna o Hannah kom förbi mina föräldrar där jag befann mig atm då Jasmine, Tessan o Co precis hade anlänt :)
Men där stog dom på trappen, 2 vackra tjejer i korta kjolar och allmänt sommar o fin klädda. Jag då? Jag som bara kan ha i stort sett mjukisar på mig kände mig lagom fin, men det gick ju bra ändå visade det sig sen ;) haha.
Sen kom Lina som hade mött upp min pappa vid Jarlis o hämtat upp maten. Vi satt ute och åt på altanen och hade så där sjukt trevligt o så grymt mycket att prata om som bara vi kan! :)
Kvällen var lyckad måste jag säga :) Tack tjejer, ni vet att ni är unika! <3

Nu tycker jag att jag har skrivit på tok för långt inlägg o hoppas att det är nån som orkar läsa, annars får ni strunta i det helt enkelt ;)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Madde

härligt o höra att de går framåt efter operationen o att tessan med resten kommit,ÄNTLIGEN! :) du kan väl be tessan höra av sig något när hon känner att hon kommit ifas med allt o är redo för en fika eller så med lilla mig? :) sköt om dig Marie :)

2009-05-05 @ 14:18:23
Postat av: Hannah

Jag kan inte säga annat än att jag fortfarande är imponerad över din jätteinsats på kubben - i RULLSTOL!. Herregud människa, du spöade skiten ur oss. Damn. Magiska Marie som fixar allt. Helt sjukt. Du är bäst på att vara Du, sluta aldrig med det. <3

2009-05-25 @ 21:43:26
URL: http://djerfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0