Room service, lycka och värk.

Room Service. Tror aldrig jag sett ett helt avsnitt av det någonsin. (Inte för att jag inte tycker det är bra, det kanske har krockat med annat. Vet faktiskt inte :) Meeen. Jag såg denna veckas avsnitt. Linda, härliga Linda Bengtzing var ju med :) Hon är ju så goo och känns helt sjukt naturlig :) Och nu ska bruden ha barn också. Värstaa :)

När jag ändå är inne på barn. Jasmine alltså, vilken ängel (för det mesta ;) haha, men alla har vi våra bättre o sämre dagar såklart :) jag är såå glad att äntligen ha dom här, finns inte ord som kan beskriva hur glad :)

I natt har jag haft typ värsta natten på länge (igen). Sov nästan ingenting. Hade såå ont :'( OCh foten har inte slutat värka än :( Det har verkligen blivit värre än illa nu :( Men men. Längtar såå tills onsdag då jag ska o träffa läkaren igen och hoppas på att han har nåt positivt att säga :)

Imorgon har Johan o 2 av hans vänner 20 gånger 3 - födelsedagsfest! Och jag kan inte komma :( Känns tråkigt, men det kommer väl fler tillfällen sen när jag är bättre I guess :)

Nu ska jag avrunda då jag känner att jag inte har nåt mer vettigt att skriva för stunden ;)

Snygga, snygga Linda :)


Kommentarer
Postat av: Foki

sv Hittade bara bilderna, ingen butik där man kan köpa dem. Har själv letat. :[

2009-05-09 @ 18:39:03
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: Foki

svar: tack så mkt :) men jag visste om denna länk redan :) men tack ändå^^



ha det bra! :)

2009-05-16 @ 17:49:25
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0