uppdatering.

Kanske är på tiden att jag försöker få ner några rader.. Är bara så sjukt mycket att göra jämt, jämt, jämt och dom dagarna jag har tid deckar jag i soffan av utmattning.

Är i alla fall inne på min tredje praktik vecka. Det är såå kul, jag har verkligen valt rätt utbildning, det är det här jag vill göra :D

Va hos smärtmottagningen i torsdags. Dom ska försöka hjälpa mig. Jag är glad :) Jag hoppas, hoppas, hoppas!

Just nu sitter jag och väntar på min underbara karl. Christoffer är världens bästa, jag älskar honom :)


Haha, man kan också börja undra om visdomständer smittar då både jag, Emelie och Linda håller på o får våra samtidigt ;)

SKA SKRIVA DETTA MED STORA BOKSTÄVER DÅ DET ÄR HELT UNDERBART!!
HANNA KOMMER HEM IKVÄLL!! :D ÄNTLIGEN! EFTER 8 MÅNADER FÅR JAG TRÄFFA DIG <3

Tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0