Jasmine 2 år.

Hej hej hej :D

Ska börja med att gratulera min underbara Jasmine som fyller 2 år idag :) Grattis Mosters bästa Jasmine <3

Såg att det va ett tag sen jag uppdaterade i bloggen och folk tjatar ;)
För att hålla er lite uppdaterade angående min fot så va jag hos min läkare i sthlm, han trodde att det va en sena som va av så jag fick göra en akut magnetröntgen samma dag.. Hade det visat sig att det var så hade jag fått göra en till operation. Men turen va på min sida och den va inte av :) Dock får jag leva med att dom inte vet vad den nya smärtan beror på. Har pratat med mina sjukgymnaster om det också och dom vet inte heller. Kul kul.

Min älskade Lina har nu flyttat till Norge också. Det känns sjukt tomt verkligen.. Tur att jag har min Christoffer :)

Appropå min Christoffer så är han bara bäst, jag klarar mig inte utan dig älskling <3

Imorgon ska jag till kära Falun igen. Vi har fått ett schema för denna termin som antagligen skulle stämma ganska bra ;) Men på det står det iaf att vi kommer åka till Falun 1-2 dagar i veckan, endast en vecka med 3 dagar än så länge :) Plus praktik i 6 veckor :) Så det känns ju helt okej!
Känns faktiskt ganska bra att komma igång igen, ska bli jätte kul att träffa alla igen iaf :)


Nu ska jag sluta, så jag inte får huvudvärk igen.. Igår låg jag med migrän hela dagen, då va det synd om mig på riktigt :P

Hejdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0