biverkningar.

Jag brukar säga att jag inte tycker synd om mig själv. Men nu är det nästan så jag gör det :(
Har fått nya tabletter som ska hjälpa mina stackars onda fötter.. Av dessa tabletter har jag nu fått biverkningar till tusen :( Spyr på morgonen, mår illa hela dagar, har ont i huvudet, skakar i kroppen, känner mig svag.. Ja detta resulterar iaf i att jag varken orkar jobba eller åka till skolan :(
Så denna vecka har jag sovit, sovit o sovit men ändå blir jag inte bättre :( Missade jobb i  måndags o skola igår o idag.. Tror inte jag orkar åka till skolan imorgon heller, inte som det känns nu iaf :( Jag är så less!


Men för att skriva om något positivt så har vi flyttat till VÅRAN lägenhet nu, jag och världens bästa chrille :)
Vi trivs jätte bra och känner oss verkligen lyckliga tillsammans här :)

Nej nu ska jag lägga mig i soffan o glo på en film eller nåt. Någon av alla våra... Jaa hundratals filmer. Skulle va kul att räkna hur många vi verkligen har, men det får bli en annan dag när man mår bättre :) Många är det iaf, och fler ska det bli :)


Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0