födelsedag, tenta mm.

Hej hej!

I förrgår hade jag min 22:a födelsedag. Den var helt underbart bra! :) Tack alla inblandade, speciellt älskling <3
Presenter och blommor hela dagen av världens bästa Chrille, inte illa det inte :)

Nu är jag precis hemkommen från stan, har skrivit tenta i Medicinsk dokumentation. Det kändes riktigt bra trots alldeles för lite plugg. Jag är säker på att jag är godkänd iaf, annars kan jag lika gärna skita i hela utbildningen då jag måste missuppfattat allting ;) Som ni hör är självförtroendet på topp och jag är nöjd ;D

Nu sitter jag och väntar på att morfar och Inger ska komma hit.. Dom ska fika och fira mig eftersom dom inte kunde komma i tisdags. Ska bli jätte kul då det va ett tag sen jag träffade dom!

Imorgon har jag en ledig dag, ska hem och umgås med bror min då tänkte jag.

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0