fredag 19 mars.

Lina frågade för ett tag sen hur det går med bloggen. Haha, jag har verkligen dåligt med tid att skriva men ska försöka mig på en uppdatering  nu :)

I skolan flyter det på, va ju som sagt hemma 3 dagar förra veckan men hade tydligen inte missat så mycket som tur va :) Har varit i Falun/skolan tisdag och torsdag den här veckan och grupparbete med Linda och Emelie på onsdagen :)
Umgicks även med syster, Jasmine och Linnéa efter grupparbetet :) Vi var vid svandammen och matade fåglarna. Synd bara att jag är så galet rädd för fåglar, men snäll syster som man har så fick hon bort dom läskiga bevingade djuren ;)

Igår efter halvdag i skolan åkte vi och åt på Lappens, där får man verkligen sjukt mycket mat för bra priser, så det kan jag verkligen rekommendera om ni har vägarna förbi Hedemora. Eller ligger det i hedemora? Ja bra nära där iaf ;)

Nästa vecka har vi tenta på torsdagen.. Jag har inte börjat plugga än, men tror inte att det kommer bli så svårt. Får hoppas jag har rätt :)

Sen kan jag ju berätta att jag är typ rädd för ugnen då jag brände mig på armen och har fått ett fult sår :( Det gjorde verkligen ap ont.

Annars har biverkningarna från tabletterna försvunnit nästan helt nu också. Visst mår jag lite illa ibland och jag känner mig rastlös ibland och deckar tidigt på kvällarna av utmattning, men det kan man leva med ett tag :)

Jag saknar dig Lina, nu får det ta o bli den 6e så vi kan ses :D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0