Idag..

Jag mår inte bra idag. Ont i fötterna och humöret är inte på topp :( Allt känns värdelöst och jag orkar inte göra något. Måste försöka ta tag i lite skolarbete idag iaf. Sen ska jag hem till syster och tjejerna, dom är mina lyckopiller :D
Det finns verkligen inte ord för hur mycket jag älskar dom, gör verkligen allt för dom :)

Så senare blir det att sätta sig i fina saaben och glida in till stan. Umgås i Kvarngärdet och senare möta upp älsklingen för en tripp på Gränby :) - det kanske blir en bra dag trots allt!

I helgen kommer Lina hem med sin karl. Fan vad jag saknar den kvinnan.
Vårat skvaller med tillhörande kaffe och p-corn, våra partykvällar med Lady Gaga, våra myskvällar med Bonde söker fru eller Ensam mamma söker. Finns många tillfällen man skulle kunna skriva om men då skulle jag verkligen inte få något gjort idag! :)

På lördag ska jag på konsert i Musikens hus med Chrille o hans familj och släktingar också, ska bli mycket kul :)

Nej nu ska jag äta mackor och ta tag i pluggandet (det va ett jäkla tjat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0