Klart .

Sista tentan för denna termin är nu äntligen avklarad :) Kändes som det gick bra faktiskt, får hoppas jag har rätt :)
Efter tentan hade vi lite genomgång inför nästa termin osv. Resan hem gick bra, många omkörningar både för Lindas och min egen del. Vi var väl trötta ;)

När jag kom hem bunkrade jag med frukt och la mig i soffan och läste lite. Självklart somnade jag. Tröttmössa som man är. Tur att jag hade ställt alarm ifall att ;)

Nu har jag plockat ihop tvätten och sitter och väntar på att jag ska hämta världens bästa Christoffer på gymmet och sen handla lite :) Jag är  sugen på att prova ett nytt recept, Tagliatelle med lax i gräddig dillsås, mums! Det borde jag få unna mig idag efter tentan :D Plus att jag kanske ska göra en rabarberpaj som vi kan smarra med ikväll, jag och älsklingen :)

Bara så alla vet så har jag den bästa karln på denna jord, han är värd allt för mig :) Jag älskar honom <3


Imorgon ska jag vara barnvakt åt mina älsklingstjejer, Jasmine och Linnéa! :D
Jag är såå lycklig som har dom, dom får mig alltid glad och dom är världens goaste tjejer :)
Moster älskar er tjejer, imorgon ska vi busa :)


Hejdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0