tröttmössa .

Jag orkade jobba till klockan sex :D Va jobbigast mellan 3 och halv 5, men det gick bra :)
Sen kom Chrille o hämtade mig klockan sex så skjutsade jag han till jobbet o sen åkte jag hem och sooov :D Det var verkligen ljuvligt att sova då kan jag lova! :)
Något som inte var fullt lika ljuvligt var att vakna 18.20! Galet! Jag ställde inget alarm för jag tänkte att jag max kunde sova till ett ändå. Men guuud va fel jag hade om mig själv.

Nu är middagen på G iaf. Men först hämta upp älsklingen :)


Imorgon smäller det! Då blir man ristad för livet :)


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag säger att jag vill se den snygga tatueringen på den heta människan!!! ;)

2010-05-20 @ 20:30:48
URL: http://djerfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0